مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 21:112022-12-28سياسي

جان فدا| حاج قاسم با قلبش با مردم صحبت می کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سفر کاروان هنری روایت حبیب در ایستگاه پایانی با اجرای برنامه های مختلف در تالار حافظ شیراز به پایان رسید.

حاج قاسم در دل میدان معرکه به فکر مردم بود سردار قاسم علینژاد از همرزمان حاج قاسم سلیمانی درباره اولین نقطه تلاقی دیدار با حاج قاسم گفت: عملیات کربلای 5 بود، مقرر شد گردان برای عملیات آماده شود، سردار اسدی به من دستور داد چند پل برای نهر جاسم بیاورم، دم غروب بود، سردار اسدی،  شهید جاویدی، شهید حاج قاسم و فرماندهان دیگر در 200 متری نهر حاج قاسم بدون جان پناه ایستاده بودند.

وی ادامه داد: با چند نیرو اقدام به ایجاد جان پناه دور فرماندهان کردیم که حاج قاسم با آن لحن زیبا گفت جان ما با جان شما برابر است و هرکاری برای خود کردید، برای ما هم انجام دهید.

سردار علینژاد با اشاره به خاطره حضور در محور مقاومت ابراز داشت: دهه نود و دفاع از حرم با عنوان محور مقاومت بود، اولین برخورد با حاج قاسم در استان حمای که همه سنی هستند بود، ماموریت داشتیم قرارگاه امام سجاد را شکل دهیم و در جلسه فوری که تشکیل شد، حاج قاسم با لباس مشکی بود و با توجه به رابطه ای که داشتیم در کنار خود جای داد.

حواستان باشد اینجا یک معرکه ایرانی نباشد همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: در آن جلسه گزارشی از جبهه جهت صحبت با وهابی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| حاج قاسم با قلبش با مردم صحبت می کرد

جان فدا| حاج قاسم با قلبش با مردم صحبت می کرد